Het kan voorkomen dat je vergeet de kosten voor jouw studio te betalen. Hebben wij het bedrag na de 1e van de maand nog niet binnen? Dan is er sprake van een achterstand.

De huur moet voor de 1e van de maand bij ons binnen zijn. Betaal je niet op tijd? Dan sturen we je een betalingsherinnering.
Betaal je niet binnen 14 dagen? Dan worden er incassokosten in rekening gebracht.

Zorg er dus voor dat je op tijd betaalt, zo voorkom je onnodige extra kosten.

Je achterstand betalen kan via de service portal.

BETALINGSREGELING

Een betaalachterstand kan snel oplopen, het is dus belangrijk om snel tot een oplossing te komen. In uitzonderlijke gevallen kunnen we hiervoor een betalingsregeling treffen. Zo betaal je in termijnen je schuld af.

Hiervoor gelden enkele spelregels:

  • Een regeling kan maximaal 1 keer per 12 maanden worden afgesloten. Dit berekenen we vanaf de einddatum van de vorige betaalafspraak;
  • De achterstand mag niet verder oplopen, de maandelijkse huur moet op tijd worden betaald net als het bedrag van de regeling;
  • Houd je je niet aan de afspraken van de betalingsregeling? Dan wordt de regeling stopgezet en de deurwaarder ingeschakeld.
SCHULDHULPVERLENING

Heb je schulden waar je zelf niet meer uitkomt? Dan helpen we je om een oplossing te vinden door je in contact te brengen met een schuldbemiddelaar.
Deze kan je helpen met:

  • Inzicht krijgen in schulden en hoe deze te voorkomen;
  • Regelingen treffen met schuldeisers over de betaling van schulden;
  • Een traject ingaan om binnen een aantal maanden schuldenvrij te zijn.
Ben je geïnteresseerd in schuldbemiddeling? Neem dan direct contact met ons op.