Ondernemen met: Kyshana Grunberg
Veel bewoners van Student Experience zijn naast hun studie erg ondernemend in de meest uiteenlopende markten. Een voorbeeld daarvan is de 22-jarige Kyshana, Business Economics student aan de UVA. Na haar opleiding hoopt ze full-time aan de slag te kunnen met haar bedrijf.
Kyshana kwam op haar onderneming door haar eigen interesse in accessoires. "Ik vond dat er niet genoeg leuke accessoires waren, en als ik dan zelf iets droeg kreeg ik daar veel complimenten over". Kyshana komt uit een ondernemend gezin, zelfs haar jongste broertje heeft een eigen onderneming als ontwerper.
“Ik verkoop accessoires, sierraden, hoedjes en zonnebrillen via social media”. Haar webshop Ofinie heeft ze al sinds haar 15e. De naam Ofinie komt uit haar eigen naam, Kyshana Somaja Ofinie Grunberg. Haar main kanaal is Instagram, maar de webshop is ook te vinden op Facebook en Twitter: ofinie.official.
“Ik kijk naar wat ik zelf leuk vind, maar ik richt me tot jong volwassen vrouwen die trendy en modieus zijn en er van houden om zich op te tutten”. Ze hoopt een niche te kunnen creëren door het opbouwen van een community, om zich zo van haar competitie te kunnen onderscheiden. “Ofinie is een luxe accessoires brand, maar tegelijkertijd affordable”.
Kyshana hoopt mensen te kunnen inspireren om zich te kleden zoals ze zich willen kleden. “Mijn visie voor Opinie is dat het een groot merk wordt zoals house of CB. Binnen 5 jaar hoop ik een fysieke winkel te hebben in Amsterdam”.
Tip: Het is bijna Valentijnsdag! Scoor je cadeautje nu met 10% korting op www.ofinie.com met code studentexperience.