Fietsenstalling, Amsterdam Minervahaven

Alle antwoorden op de vragen die
je ons ooit zou willen stellen. 

Heb jij een vraag en kun je het antwoord niet terugvinden op de website? Dan staat je vraag hier wellicht tussen. 
Heb jij een vraag over thuisquarantaine bij aankomst, bekijk dan onze COVID-19 maatregelen pagina.
Nog geen antwoord gevonden op jouw vraag? Team Woonzaken helpt jou graag verder! Neem contact op via info@studentexperience.nl of bel +31 (0) 20 235 21 59

Inschrijven

  • Inschrijven

    Wil je op de hoogte gehouden worden van ons studio-aanbod? Schrijf je dan gratis in. Zo krijg je een melding als er een nieuwe studio beschikbaar komt. Bij de inschrijving geef je je voorkeuren op, zo krijg je alleen meldingen over voor jou interessante studio’s.

    Voor de locaties Amsterdam Zuidas, Amsterdam Amstel en Amsterdam NDSM wijzen we studio's toe op basis van een eerlijke en anonieme loting. Voor de locatie Amsterdam Minervahaven geldt geen loting. Hier zijn nog studio's beschikbaar, en kennen wij je gelijk een studio toe wanneer je je aanmeldt.

    Je kunt je inschrijven als woningzoekende als je studeert en ouder bent dan 16 jaar.
    Schrijf je je in met meerdere e-mailadressen om zo jouw kansen te vergroten? Dan word je automatisch uit het systeem verwijderd.

    Studievoorwaarden
    Voor Amsterdam Zuidas:
    - Je volgt een voltijd studie in Amsterdam

    Voor Amsterdam Amstel en Amsterdam NDSM:
    - Je volgt een vol- of deeltijdstudie in Nederland

    Voor Amsterdam Minervahaven:
    - Voorwaarde om te verblijven in het studentencomplex Amsterdam Minervahaven is dat je ingeschreven staat bij een onderwijsinstelling in het binnen- of buitenland en dat je voor je studie tijdelijk in Nederland verblijft. Dit kan zijn voor bijvoorbeeld een studieperiode, een stage of PhD verbonden aan een Nederlandse- of buitenlandse onderwijsinstelling.

  • Uitschrijven

    Heb je een andere studio of woning gevonden of wil je niet meer op de hoogte gehouden worden van ons studio aanbod? Stuur ons dan een e-mail.

    info@studentexperience.nl

  • Reactieoverzicht

    Hier kun je inloggen voor een overzicht van jouw reacties op de huidige beschikbare studio’s.

Contract

  • Contract studenten en voorwaarden

    Alle Student Experience studio’s zijn alleen beschikbaar voor studenten. Daarom heeft het contract een campusclausule. Daarin staat dat je na het afronden van jouw studie nog maximaal een half jaar bij Student Experience mag blijven wonen. Stop je met studeren? Dan ben je conform het contract verplicht om dit bij ons aan te geven. Ook dan mag je nog maximaal 6 maanden bij ons blijven wonen.

    Bij het inchecken dien je als student ingeschreven te staan bij een MBO-, HBO- of WO-onderwijsinstelling. Je dient ieder jaar voor 1 oktober een bewijs van inschrijving te uploaden via de service portal. Op je bewijs van inschrijving moeten de volgende gegevens zichtbaar zijn:

    • Naam
    • Studiekeuze
    • Onderwijsinstelling
    • Studiejaar
  • Minimale huurperiode

    Student Experience Amsterdam Minervahaven
    Student Experience Amsterdam Minervahaven is de enige short stay locatie van Student Experience. Hier verblijf je maximaal een jaar. De precieze ingangsdatum en verblijfsduur per studio vind je in de studio-advertentie. Tevens teken je hier voor een gemeubileerde studio en beschik je over alle diensten die deze locatie biedt. Full service wonen dus!

    Student Experience Amsterdam Zuidas, Amsterdam Amstel en Amsterdam NDSM
    Je contract wordt afgesloten voor minimaal één jaar. Na dit jaar kun je je contract beëindigen met inachtneming van de wettelijke opzegtermijn van één maand. Meer informatie over het wijzigen of beëindigen van je contract kun je vinden in je service portal.

  • Tijdelijk iemand anders in mijn studio

    Het is mogelijk om tijdelijk iemand anders in je studio te laten verblijven. Wanneer je een periode in het buitenland gaat studeren bijvoorbeeld, kan er voor maximaal zes maanden iemand anders jouw studio betrekken.

    Onderhuren is niet toegestaan. Wel is het mogelijk om huisbewaring aan te vragen. Dit doen we zodat wij degene die in jouw studio komt kunnen ontmoeten en we met z'n allen op een lijn zitten over wonen bij Student Experience. Je zou ook willen dat we dat bij jouw buren doen, toch?

    Huisbewaring dient altijd voorafgaand aan de huisbewaringsperiode te worden aangevraagd. Indien dit niet wordt gedaan, is er sprake van onderhuur. Meer informatie over de regels en voorwaarden en het aanvragen van huisbewaring kun je vinden in je service portal.

    Wil je samenwonen in Student Experience? Dat is helaas niet mogelijk.

Prijzen studio's

  • Prijzen studio's

    Om te bepalen welke huurprijs wij maximaal mogen vragen voor een studio, heeft de overheid een puntensysteem ontwikkeld. Het puntensysteem geeft de kwaliteit van de studio in punten weer.

    Elk onderdeel van de studio, zoals oppervlakte en energielabel, krijgt punten. Ook de WOZ-waarde van de studio telt mee in de puntenberekening. Het totaal aantal punten levert een maximale huurprijs op. Meer mogen we niet vragen, wel minder. Zo zorgen we dat we altijd een eerlijke prijs verbinden aan jouw studio.

    De prijzen verschillen per locatie. Kijk voor meer informatie over de studioprijs van een specifieke locatie bij:
    Student Experience Amsterdam Minervahaven
    Student Experience Amsterdam Zuidas
    Student Experience Amsterdam Amstel
    Student Experience Amsterdam NDSM

  • Huurtoeslag

    Huurtoeslag aanvragen is mogelijk mits je 23 jaar of ouder bent en op één van de volgende Student Experience locaties woont: Amsterdam Zuidas, Amsterdam Amstel, Amsterdam NDSM (dus niet Amsterdam Minervahaven).

    Wil je weten op hoeveel huurtoeslag jij aanspraak maakt? Hiervoor kun je een proefberekening maken. Dit doe je direct bij de Belastingdienst.

    Bij de berekening van de huurtoeslag dien je de kale huurprijs aan te houden.

    Er zijn daarnaast subsidiabele servicekosten die je kunt opgeven bij de aanvraag van huurtoeslag. Subsidiabele servicekosten zijn onderdelen van de servicekosten die je mag meetellen in de berekening van jouw huurtoeslag. Er geldt een maximumbedrag van €12 per onderdeel.

    De subsidiabele servicekosten bij Student Experience zijn:

    • Schoonmaakkosten voor gemeenschappelijke ruimten;
    • Energiekosten voor gemeenschappelijke ruimten (35% van de totale energiekosten);
    • Huismeesterkosten.

    Je vindt de bedragen in het overzicht van Mijn maandelijkse kosten.

    Huurtoeslag vraag je direct bij de Belastingdienst aan. Klik hier om het proces te starten.

  • Verhoging huurprijs

    Ieder jaar passen wij de netto huur (dit is de kale huur zonder servicekosten) aan. De overheid bepaalt met hoeveel procent de huren maximaal mogen stijgen. Vóór 1 mei van ieder jaar ontvang je ons een e-mail met de nieuwe prijs. De aanpassing van de huurprijs gaat altijd in op 1 juli.

  • Waarborgsom

    Voordat je incheckt dien je de waarborgsom betaald te hebben. De hoogte van de borg kun je terugvinden bij de informatie over de desbetreffende locatie. Wij betalen (het restant van) de borg binnen twee maanden na het einde van het contract terug.

Betalen

  • Automatische incasso

    Als je je contract ondertekent, vragen we je ons te machtigen de huur elke maand automatisch van je rekening af te schrijven. Zo heb je er geen omkijken naar en betaal je altijd op tijd, ook als je bijvoorbeeld op vakantie bent. De huur wordt rond de 26e van de maand afgeschreven (bij locatie Amsterdam NDSM vindt de incasso plaats op de 1e van de maand).

    Het bedrag wordt automatisch afgeschreven van de door jou opgegeven bankrekening. Zo is het ook mogelijk dat een ander de huur voor je betaalt (bijvoorbeeld je ouders). Het is wel belangrijk dat er genoeg geld op de rekening staat op het moment van afschrijven.

    Net verhuisd en het moment van incasseren gemist? Dan is er nog een tweede incasso mogelijkheid op de 20e van de maand.

    Jouw betaalvoorkeur wijzigen kan hier.

     

  • Zelf overmaken

    Het is mogelijk om jouw bank opdracht te geven tot een maandelijkse betaalopdracht of periodieke overschrijving. Je mag dan zelf de datum van de overschrijving bepalen, als wij het bedrag maar vóór de 1e maand hebben ontvangen.

    Het is belangrijk om altijd je naam en adres te vermelden bij de overschrijving.

    LET OP: De bankgegevens zijn anders per locatie!

    IBAN-rekeningnummer Amsterdam Zuidas
    NL26 ABNA 0616 3626 33
    (t.n.v. RAVAM C V)

    IBAN-rekeningnummer Amsterdam Amstel
    NL97 ABNA 0584 4471 91
    (t.n.v. RAVAM AMSTELHOME CV)

    IBAN-rekeningnummer Amsterdam NDSM
    NL56 ABNA 0623 2654 86
    (t.n.v. Bouwinvest Dutch Institutional Residential Fund N.V.)

    Internationale betalingen Amsterdam Zuidas, Amstel en NDSM
    Voor internationale betalingen heb je soms aanvullende gegevens van de bank nodig. Je kunt de volgende gegevens gebruiken.
    Naam: ABN AMRO Bank N.V.
    Adres: Gustav Mahlerlaan 10
    Plaats: Amsterdam
    BIC: ABNANL2A
    Let op: Eventuele bankkosten zijn voor eigen rekening van de student. Bankkosten die worden doorbelast aan Student Experience komen in aftrek op de huurbetaling.

    IBAN-rekeningnummer Amsterdam Minervahaven
    NL02 RABO 0320 8572 98
    (t.n.v. SCI Student Experience Real Estate I CV)

    Internationale betalingen Amsterdam Minervahaven
    Voor internationale betalingen heb je soms aanvullende gegevens van de bank nodig. Je kunt de volgende gegevens gebruiken.
    Naam: Rabobank Amsterdam
    Adres: Bijlmerplein 518
    Plaats: Amsterdam
    BIC: RABONL2U
    Let op: Eventuele bankkosten zijn voor eigen rekening van de student. Bankkosten die worden doorbelast aan Student Experience komen in aftrek op de huurbetaling.

  • Online betalen

    Je kan er ook voor kiezen om elke maand een bedrag over te maken. Dat kan via iDEAL of met je creditcard. Kies je hier voor? Klik dan hier.

  • Achterstand

    Het kan voorkomen dat je vergeet de kosten voor jouw studio te betalen. Hebben wij het bedrag na de 1e van de maand nog niet binnen? Dan is er sprake van een achterstand.

    We sturen je dan een betalingsherinnering.
    Betaal je niet binnen 14 dagen? Dan worden er incassokosten in rekening gebracht.

    Zorg er dus voor dat je op tijd betaalt, zo voorkom je onnodige extra kosten.

    Je achterstand betalen kan via de service portal.

     

  • Betalingsregeling

    Een betaalachterstand kan snel oplopen, het is dus belangrijk om snel tot een oplossing te komen. In uitzonderlijke gevallen kunnen we hiervoor een betalingsregeling treffen. Zo betaal je in termijnen je schuld af.

    Hiervoor gelden enkele spelregels:

    • Een regeling kan maximaal 1 keer per 12 maanden worden afgesloten. Dit berekenen we vanaf de einddatum van de vorige betaalafspraak;
    • De achterstand mag niet verder oplopen, de maandelijkse huur moet op tijd worden betaald net als het bedrag van de regeling;
    • Houd je je niet aan de afspraken van de betalingsregeling? Dan wordt de regeling stopgezet en de deurwaarder ingeschakeld.
  • Schuldhulpverlening

    Heb je schulden waar je zelf niet meer uitkomt? Dan helpen we je om een oplossing te vinden door je in contact te brengen met een schuldbemiddelaar.
    Deze kan je helpen met:

    Inzicht krijgen in schulden en hoe deze te voorkomen;
    Regelingen treffen met schuldeisers over de betaling van schulden;
    Een traject ingaan om binnen een aantal maanden schuldenvrij te zijn.
    Ben je geïnteresseerd in schuldbemiddeling? Amsterdam.nl geeft je de benodigde informatie.

Servicekosten

  • Wat zijn servicekosten?

    Om de kosten voor iedereen zo laag mogelijk te houden, regelen we zaken als water en TV- en internetaansluiting collectief. Deze en overige diensten vallen onder de servicekosten die je betaalt voor jouw studio.

    De diensten en leveringen die wij en/of derden verzorgen worden als servicekosten in rekening gebracht. Denk aan schoonmaak, tuinonderhoud, stadsverwarming, water, elektriciteit en aansluitingen voor internet en tv. Zo is alles altijd goed geregeld en woon je in een goed verzorgd complex.

    In de service portal kun je terugvinden welke diensten en leveringen deel uitmaken van jouw servicekosten.

  • Hoeveel bedragen de servicekosten?

    De hoogte van de servicekosten verschilt per locatie. Kijk hiervoor onder het kopje ‘prijzen’ van de desbetreffende locatie. De servicekosten kunnen jaarlijks worden verhoogd indien de werkelijke kosten hoger zijn dan het voorschot. Uiteraard proberen wij de servicekosten zo laag mogelijk te houden.

  • Gemeentelijke belastingen en heffingen

    De door de overheid geheven belastingen en heffingen zijn geen servicekosten. De verhuurder verleent daar immers geen diensten voor. Voor de afvalstoffenheffing, waterschapslasten en rioolheffing ontvang je zelf een aanslag van de gemeente.

    Indien je inkomen laag is, kun je voor bepaalde belastingen en heffingen kwijtschelding aanvragen. Op de site van de Dienst Belastingen van de Gemeente Amsterdam kun je lezen welke belastingen en heffingen je precies dient te betalen en hoe je hiervoor kwijtschelding kunt aanvragen.

  • Verrekening energiebelasting

    De teruggaaf energiebelasting wordt verrekend in de servicekostenafrekening en niet separaat aan huurders terugbetaald.

  • Afrekening servicekosten

    Het deel van de nutsvoorzieningen is gebaseerd op een schatting van het te verwachten verbruik. De servicekosten inzake onder andere de internetaansluiting, de bijdrage in schoonmaakkosten algemene ruimtes, de beveiliging, de huismeester etc. zijn vastgesteld op basis van de regels van de huurcommissie.

    De servicekosten worden eenmaal per jaar achteraf verrekend met de werkelijke kosten. Uit deze afrekening blijkt of je het afgelopen kalenderjaar te veel of te weinig hebt betaald. Wij zullen dan een bedrag terugbetalen of een aparte rekening sturen. Op basis van deze afrekening worden de servicekosten opnieuw vastgesteld en wordt een nieuw voorschotbedrag bepaald. Je ontvangt uiterlijk zes maanden na afloop van een kalenderjaar een afrekening van de servicekosten. Als je verhuist, kan het zijn dat je een tijdje moet wachten op de eindafrekening.

    Als je een aardig bedrag terugkrijgt over het afgelopen jaar, bijvoorbeeld door een zachte winter, betekent dat niet automatisch dat je ook in het nieuwe jaar minder servicekosten gaat betalen. Als de komende winter heel koud wordt of wordt verwacht dat energieprijzen zullen stijgen, dan kan dit voor ons aanleiding zijn het voorschotbedrag niet naar beneden bij te stellen.

Huur opzeggen

  • Contract beëindigen

    Na afloop van de minimale huurperiode kan op iedere dag van de maand de huur opgezegd worden. De opzegtermijn is minimaal 1 maand. Valt de einddatum van het contract in het weekend of op een feestdag? Geen probleem. Ook dan kan de huur beëindigd worden. Het beëindigen van het contract verloopt via de service portal.

  • Inspectie studio

    Je dient je studio leeg, schoon en in goede staat achter te laten. Daarom inspecteert de locatiebeheerder jouw studio tijdens een voorinspectie op eventuele gebreken. Je krijgt een lijstje met punten die nog moeten worden opgelost voordat je jouw studio verlaat. Zo weet je precies wat je nog moet doen voor de eindinspectie en bespaar je kosten.

    Op of rond de laatste dag van jouw huurcontract vindt de eindinspectie plaats. Als bij de eindinspectie gebreken worden geconstateerd, dan dien je het herstel daarvan te betalen. De kosten van het herstel worden voor de uitvoering van de werkzaamheden bekend gemaakt. Als de gebreken zo ernstig zijn dat de studio na je vertrek niet direct opnieuw kan worden verhuurd dan wordt - voor het aantal dagen dat de woning leegstaat - huur bij je in rekening gebracht.

    Je kunt de voor- en eindinspectie zelf inplannen in de service portal. Meer informatie over de opleverstaat van je studio is terug te vinden bij Oplevering studio.

  • Overdragen studio aan iemand anders

    Ga je definitief verhuizen? Dan is het helaas niet mogelijk om jouw studio aan iemand anders 'over te dragen'. Om iedere student gelijke kansen te bieden op een studio bij Student Experience, wordt de studio via de website aangeboden wanneer jij eruit gaat. Natuurlijk kun jij jouw vrienden wel op het aanbod op de site wijzen.

    Ga je voor een periode van minimaal 3 maanden tot maximaal een half jaar weg? Dan is het mogelijk om huisbewaring aan te vragen. Meer informatie over huisbewaring vind je hier.

  • Verhuurdersverklaring

    Indien je gaat verhuizen naar een andere huurwoning kan de nieuwe verhuurder je vragen om een verhuurdersverklaring.

    In een verhuurdersverklaring wordt informatie gegeven over je woon- en betalingsgedrag in de afgelopen 2 jaar. Een verhuurdersverklaring kan alleen worden verstrekt indien je langer dan 1 jaar bij Student Experience verblijft en voldoet aan onderstaande regels:

    • Geen betaalachterstand op dit moment of in het afgelopen jaar;
    • Geen lopende betaalregeling op dit moment of in het afgelopen jaar;
    • Geen dossier bij de deurwaarder op dit moment of in het afgelopen jaar;
    • Geen sociale meldingen op dit moment of in het afgelopen jaar.

    Wil je dat wij een verhuurdersverklaring afgeven? Stuur dan een mail naar info@studentexperience.nl. Binnen 2 werkdagen ontvang je van ons de ingevulde verhuurdersverklaring retour.

Gemeubileerde studio

  • Gemeubileerde studio in Amsterdam Minervahaven

    In ons complex Amsterdam Minervahaven verblijf je in een gemeubileerde studio. Niets zelf regelen, je kunt er zo in! Wij zorgen ervoor dat je een studio hebt die van alle gemakken is voorzien. Vergelijk het met een hotelkamer: de grote items als een bed, bureau, lounge stoel, gordijnen en smart TV staan er al. Ook zorgen we voor keukengerei en krijg je bij ons een lakenpakket, inclusief handdoeken. Zo hoef je alleen maar je persoonlijke spullen als kleding en studieboeken mee te nemen.

  • Kosten gemeubileerde studio

    De kosten voor meubilering van je studio worden opgeteld bij jouw maandelijkse kosten voor de studio. In je kostenoverzicht vind je het terug.

  • Zelf stylen gemeubileerde studio

    Wij zorgen ervoor dat de studio er verzorgd en gezellig uit ziet. Je hoeft dus niets op te hangen om een mooie studio te krijgen. Wil je toch eigen items inbrengen? Denk dan aan fotolijsten die je kunt neerzetten in plaats van ophangen, een plant of sierkussens. Zo heb je in een handomdraai je eigen plekje gemaakt.

Reparaties, overlast en klachten

  • Reparatie melden

    Is er iets kapot? In een paar stappen vraag je online een reparatie bij ons aan. Klik hier om een reparatie te melden.

  • Overzicht reparaties

    De reparaties die je hebt gemeld en die bij ons in behandeling zijn, kun je hier terugvinden. Zowel voor je eigen studio als reparaties in de algemene ruimtes.

  • Overlast

    Zorgen de buren voor overlast met bijvoorbeeld harde muziek, roken of huisvuil voor de deur? Zo kom je er uit!

    1. Ga in gesprek
      Het is belangrijk dat je eerst zelf gaat praten met je buren. Misschien weten ze niet dat ze overlast veroorzaken. Blijf kalm en vriendelijk en toon begrip voor elkaars situatie. Helpt dit niet? Doorloop dan de volgende stap.
    2. Overlast melden
      Helpt een goed gesprek niet? Dan kun je de overlast bij ons melden. Wij gaan op zoek naar een passende oplossing.
  • Klachten

    Ben je bewoner en heb je een klacht? We lossen hem graag zo snel mogelijk op zodat je weer zorgeloos woont. Meld jouw klacht via dit formulier, dan gaan wij zo snel mogelijk aan de slag.

    Ben je geen bewoner, ook dan helpen we je graag verder. Ervaar je overlast van een van onze locaties? Dan vernemen we dat graag. Hier vind je onze contactgegevens, we helpen je graag persoonlijk verder.

Studiozaken

  • Internet

    Home is where the wifi connects automatically. Daarom helpen we je in een paar stappen aan internet.

    Stap 1: UTP kabel & router

    Voor het instellen en aansluiten van je internetverbinding heb je een UTP (netwerk) kabel nodig.

    Wil je ook WiFi in jouw studio? Schaf dan ook een router aan.

    Beiden bestel je online bij bijvoorbeeld bol.com of Coolblue, maar ook bij bijvoorbeeld Gamma wordt het verkocht.

    Stap 2: internetverbinding activeren

    Ga om jouw internetverbinding te activeren naar http://www.ittdesk.nl/studentexperience.

    Hier vul je jouw persoonlijke gegevens in.

    Op de registratiepagina onder het klant/relatienummer voer je in: 14999999999 (dus 14 en 10x een 9).

    Stap 3: Happy Googling!

    Je kunt nu het wereldwijde web op!

    Heb je vragen? Ga dan naar www.ittdesk.nl/studentexperience, bel tijdens kantooruren naar 085 - 014 04 25 of vul het formulier in op de website.

  • Televisie

    Televisie in je studio heb je zo geregeld.

    Stap 1:  Coax kabel

    Het enige dat je nodig hebt om jouw TV aan de praat te krijgen, is een COAX kabel.

    Deze bestel je online bij bijvoorbeeld bol.com of Coolblue, maar ook bij bijvoorbeeld Gamma wordt het verkocht.

    Stap 2: TV instellen

    Bij het instellen van de TV heb je de volgende codes nodig:
    Netw id: 43136
    Freq: 164000
    Symbol: 690

    Stap 3: Extra zenders

    Wil je naast het bestaande TV en internetpakket extra pakketten aanvragen? Neem dan contact op met Ziggo via ziggo.nl of telefonisch bereikbaar via 0900 - 1884.

    Stap 4: Vragen?

    Voor vragen met betrekking tot je tv- en internetaansluiting kun je contact opnemen ittdesk. Kijk voor meer informatie of voor vragen op www.ittdesk.nl/studentexperience, bel tijdens kantooruren naar 085 - 014 04 25 of vul het formulier in op de website.

  • Inrichting tips and tricks

    Eindelijk die mooie laminaatvloer van je Pinterest of popcorn uit je eigen magnetron? Kleine aanpassingen maken je studio snel tot je eigen plekje. Met deze tips richt je jouw studio efficiënt in zonder te boren.

    Extra keukenruimte en magnetron
    In een compacte keuken creëer je makkelijk extra ruimte met een keukentrolley. Hierop kun je een magnetron plaatsen, je servies bewaren of je keuken opfleuren met kruidenplantjes.
    Tip: plaats de trolley naast het keukenblok of tegen de muur van de badkamer voor optimaal gebruik van de ruimte.

    Kapstok
    Wil je een kapstok in je studio? Boren is helaas niet toegestaan, maar je hebt genoeg andere opties:

    • Een staande kapstok;
    • Een deurhanger;
    • Zelfklevende haken op de kast.

    Van woonwinkels en kluswinkels tot Blokker en Action, veel winkels verkopen deze slimme oplossingen.

    Vloer
    Maak je jouw studio graag eigen met een nieuwe vloer? Dat kan gemakkelijk met een laminaatvloer. Het is alleen toegestaan om deze over de vloerbedekking te leggen. Wanneer je jouw studio verlaat zul je de vloer namelijk weer in originele staat moeten opleveren.

    Let goed op de dikte van de vloer: wij adviseren een maximale dikte van 6 mm.

    Gordijnen
    Eigen rolgordijnen of luxaflex zijn sfeervol én handig. Ook hiervoor zijn handige trucjes om ze te bevestigen. Zo zorgen klemsteunen ervoor dat je niet hoeft te boren. Deze universele klemsteunen zijn onder andere verkrijgbaar bij Kwantum.

  • Studio Stories

    Heb jij een studio die niet zou misstaan in een woontijdschrift? Of is het a beautiful mess? We zijn benieuwd naar de tips die jij voor je medestudenten hebt! Misschien zien ze jouw studio dan binnenkort wel terug in onze 'Studio Stories'.

    Stuur ons een mailtje en doe mee!

    communications@studentexperience.nl

Medische voorzieningen

  • Huisarts Amsterdam Zuidas en Amsterdam Amstel

    Je bent welkom bij onze partner huisartsenpraktijk Zwaansvliet. De praktijk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur. Je kunt telefonisch een afspraak maken, maar ook direct via de website. Heb je een korte medische vraag? Dan kun je ook gebruik maken van de e-mailconsulten.

    Meer informatie of wil je je inschrijven? Dat kan via de website van Huisartsenpraktijk Zwaansvliet.

    Adresgegevens
    Zwaansvliet 5
    1081 AP Amsterdam

    info@hapzwaansvliet.nl
    020 - 642 09 09

  • Huisarts Amsterdam NDSM

    Gezondheidscentrum AMC Noord is verbonden aan de locatie Amsterdam NDSM.
    Wil je je inschrijven bij Gezondheidscentrum AMC Noord? Dat kan via de website. De praktijk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur via 020 – 308 17 77 of per mail via info@amcnoord.com.

    Adresgegevens:
    Asterweg 6
    1031 HN Amsterdam
    Overhoeks – Buiksloterham

    info@amcnoord.com

    020 – 308 17 77

    2

  • Tandarts

    Er is een tandarts verbonden aan alle Student Experience locaties.

    Tandartsenpraktijk Van de Veer is gelegen op de Zuidas. Bij deze praktijk kun je dagelijks terecht voor spoedgevallen en uiteraard ook voor de reguliere controles, tandarts- en mondhygiënebehandelingen.

    Voor behandelingen dient een afspraak gemaakt te worden. Het is gewenst om je aan te melden voor een intake zodat je ingeschreven kan worden in het bestand. Bij deze intake kan Tandartsenpraktijk Van de Veer je ook goed adviseren en inlichten over verzekeringen. Je bent niet verplicht een verzekering te hebben. Echter dien je dan meteen te betalen bij elk consult. De tarieven zijn landelijk vastgesteld en zijn op de website te vinden.

    Op werkdagen kun je terecht tussen 7.00 en 21.00 uur. In het weekend is de tandartsenpraktijk gesloten. Je kunt dan voor spoed terecht bij de Mondzorg Poli in het Slotervaartziekenhuis, te bereiken via 020 – 512 41 13.

    Kijk voor meer informatie op de website van de praktijk of neem telefonisch contact op via 020 – 662 30 71.

    Adresgegevens:
    Van de Veer Tandartsen
    Gustav Mahlerplein Zuid 116
    1082 MA Amsterdam

    info@tandartsenpraktijkvandeveer-zuidas.nl

    020 – 662 3071

Sportveld op het dak

  • Elke locatie een sportveld op het dak

    Ken jij onze iconische sportvelden op het dak? Sportvelden in Amsterdam met het mooiste uitzicht. Leuk voor een potje basketbal of voetbal met vrienden, yoga met uitzicht en de perfecte Instagram foto.

    Alle Student Experience locaties worden gekenmerkt door een sportveld op het dak. De kooi rondom het sportveld hebben verschillende kleuren:
    Student Experience Amsterdam Zuidas = oranje
    Student Experience Amsterdam Amstel = geel
    Student Experience Amsterdam NDSM = zwart
    Student Experience Amsterdam Minervahaven = zwart

    Als Student Experience bewoner kun je elke dag van 09.00 tot 22.00 uur gebruik maken van de faciliteiten op het dak. Het is toegestaan om met maximaal 50 personen tegelijk het dak te betreden. In verband met brandveiligheid is het niet toegestaan om op het dak te roken.

  • Voetballen op het dak

    Student Experience organiseert samen met FC Urban iedere woensdag op elke van de Student Experience locaties een voetbalwedstrijd op het dak.

    Bij FC Urban ben je vrij van verplichtingen. Je kunt je opgeven voor een wedstrijd die jou uitkomt, op een unieke locatie, met oude bekenden of nieuwe vrienden. De locaties zijn door heel Amsterdam te vinden; van het Museumplein tot aan het Oosterpark en dus ook op alle locaties van Student Experience.

    Als bewoner kan je op je eigen locatie gratis meespelen. Wil je op een andere locatie meedoen dan krijg je 50% korting. Woon je niet bij Student Experience maar wil je wel bij ons voetballen? Dat kan! Iedereen kan zich per wedstrijd inschrijven via de website van FC Urban.

    COVID-19: In verband met de Corona maatregelen zijn er momenteel geen voetbalwedstrijden.

  • Fotoshoots op het dak

    Iedereen kan een verzoek indienen voor het gebruik van de locatie voor een foto- of videoshoot. Dit kan bijvoorbeeld voor school- of afstudeerprojecten, eigen werk, maar ook voor commerciële foto of video shoots. Shoots kunnen 7 dagen per week plaatsvinden tussen 7.00 en 21.00 uur (inclusief op- en afbouw). Een aanvraag voor het gebruik van de locatie dien je minimaal twee weken voor de gewenste datum van de shoot in te dienen door een e-mail te sturen naar communications@studentexperience.nl.

    COVID-19: In verband met het coronavirus is er besloten om tot nader order geen foto- of videoshoots door te laten gaan of nieuwe aanvragen aan te nemen.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op, het Student Experience team helpt je graag. Wil je in contact komen met de locatiebeheerder van jouw locatie? Je vindt zijn telefoonnummer op de receptie van je locatie of in jouw service portal.