Heb jij een vraag en kun je het antwoord niet terugvinden op de website? Dan staat je vraag hier wellicht tussen. Is dit niet het geval, gebruik de zoekfunctie rechtsboven of neem contact met ons op door te bellen of een mail te sturen.

Heb jij een vraag over thuisquarantaine bij aankomst, bekijk dan onze COVID-19 maatregelen pagina.

VOOR WIE IS DEZE LOCATIE GESCHIKT?

Deze locatie is specifiek gericht op studenten die tijdelijk naar Amsterdam komen. Voor bijvoorbeeld een studieperiode, een stage of PhD verbonden aan een Nederlandse of buitenlandse onderwijsinstelling.

MAG IK OOK VERBLIJVEN ALS IK GEEN STUDENT BEN?

Voor alle Student Experience locaties geldt dat je verbonden moet zijn aan een onderwijsinstelling. Dat kan zijn voor een opleiding, maar ook voor een stage of PhD traject. Om dit te verifiëren vragen we je een bewijs van inschrijving te uploaden.

MOET IK MIJ INSCHRIJVEN BIJ DE GEMEENTE?
Ja, je moet je inschrijven bij de gemeente, je verblijft namelijk langer dan vier maanden bij ons. Schrijf je je niet in, dan moet je veel toeristenbelasting betalen.
WAT ZIJN DE VERBLIJFSPERIODES?

Zoek jij nu een studenten studio? Bij Student Experience Amsterdam Minervahaven kun je direct terecht en verblijven tot en met 31 juli.

Zoek je een studio voor volgend collegejaar? Ook dan kun je bij ons terecht. Dan geldt de boekingsperiode van 1 augustus 2021 tot en met 31 juli 2022.

KAN IK ANNULEREN NADAT IK EEN STUDIO HEB GEACCEPTEERD?

Nadat je je boeking hebt geaccordeerd, dan is annuleren niet meer mogelijk.

Heb je hier alsnog vragen over? Neem dan contact met ons op.

WAT HOUDT DE CHECK-IN SERVICE IN?

Om jouw korte verblijf in Amsterdam zo leuk mogelijk te maken, helpen we je bij aankomst met alle zaken die je moet regelen. Zo kunnen we je helpen met je inschrijven bij de gemeente, bankzaken regelen en je oriënteren in de stad.

HOE IS DE THUISQUARANTAINE GEREGELD BIJ STUDENT EXPERIENCE ALS IK UIT EEN CODE ROOD/ORANJE GEBIED KOM?

Wanneer je incheckt, ga je 10 dagen in quarantaine in jouw studio. We zorgen dat je de eerste levensmiddelen hebt om de eerste dagen rond te komen en dat je weet waar je online boodschappen en eten kunt bestellen. Natuurlijk zijn wij beschikbaar om je te helpen.